قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش سایت استقلالی ها،مي‌گويند شماره 8 آبي‌ها از ليگ قطر پيشنهاد دارد ولي گويا اين موضوع در حد شايعه است و جباري تا به امروز با پيشنهادي از سوي تيم‌هاي قطري مواجه نشده است. شهراد ناظمي مديربرنامه‌هاي جباري هم اين موضوع را تاييد كرده و به خبرآنلاين مي‌ گويد: «براي جذب جباري هيچ پيشنهادي از تيم‌هاي قطري به دست من نرسيده و اين بازيكن قرار نيست از استقلال جدا شود. مجتبي با اين باشگاه قرارداد دارد و در استقلال مي‌ماند.»

کاپیتان تیم ملی با کاپیتان استقلال هم اتاق شدند.

به گزارش آبیته دات کام جواد نکونام با سید مهدی رحمتی در اردوی پیش از بازی استقلال مقابل سایپا هم اتاق شدند.

این در حالی است که رحمتی پیش از این با حنیف عمران زاده هم اتاق بود.

سازمان لیگ اعلام کرد دیدار دو تیم سایپا و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ اظهار داشت: به دلیل انتشار برخی اخبار عده‌ای گمان می‌کنند دیدار امشب استقلال و سایپا در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود که این مسئله صحت ندارد و سایپا در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خواهد بود.

این مسابقه ساعت ۲۲٫۳۰ امشب برگزار می‌شود.

 

به گزارش سایت استقلالی ها،  تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر از ساعت 22:30 سه شنبه و در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف فجرسپاسی رفت که این دیدار با برتری 3 بر دو فجر خاتمه یافت.

امیرحسین فشنگچی در دقیقه 15 و محمد قاضی در دقیقه 3+90 برای پرسپولیس گلزنی کردند و عباس محمدرضایی در دقیقه 52، رضا حقیقی در دقیقه 76 از روی نقطه پنالتی و محمد مهدی‌نظری در دقیقه 1+90 گل‌های فجرسپاسی را به ثمر رساندند.

بدین ترتیب محمود یاوری پیرترین مربی لیگ برتر ایران توانست مانوئل ژوزه پرتغالی که ملقب به فرگوسن مصر است را شکست دهد.

بازیکنان پرسپولیس برابر تیم جویای نام و جوان فجرسپاسی اولین شکست لیگ دوازدهم را پذیرفتند تا فجرسپاسی با دو برد متوالی صدرنشین هفته دوم لیگ برتر شود. سرخپوشان تهرانی نیز 3 امتیازی باقی ‌ماندند.

پرسپولیس به دلیل اتفاق‌های رخ داده در دیدار فصل گذشته با داماش گیلان به حکم کمیته استیناف باید دو دیدار خانگی‌اش را بدون تماشاگر برگزار کند و این اولین بازی بدون تماشاگر سرخپوشان بود.

سعید بخشی‌زاده داور مسابقه به سیدجلال حسینی از پرسپولیس  و محمدمهدی نظری از فجرسپاسی کارت زرد نشان داد.

در اولین دیدار هفته دوم لیگ برتر نیز راه آهن از ساعت 22 به مصاف تیم گهر زاگرس رفت و سه بر یک به پیروزی رسید.

ترکیب تیم پرسپولیس:

شهاب گردان، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، حمید علی‌عسگر( از دقیقه 74 محمد نوری)، حسین ماهینی، روبرتو سوسا، سامان آقازمانی، علی کریمی، امیرحسین فشنگچی( از دقیقه 59 جواد کاظمیان)، کریم انصاری‌فرد( از دقیقه 64 محمد قاضی)

سرمربی: مانوئل ژوزه

ترکیب تیم فجرسپاسی:

وحید شیخ ویسی، سعید قزلکچی، خالق شفیعی( از دقیقه 40 دیگو ماکزیما)، محمد آفند، علیرضا جلیلی، رضا حقیقی، عباس محمدرضایی( از دقیقه 83 امید خلیلی)، حمید جوکار، مجتبی ترشیز، محمد مهدی نظری و بابک لطیفی( از دقیقه 61 بابک لطیفی)

به گزارش سایت استقلالی ها،پس از جلسه‌اي كه امروز علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال با رييس هيات مديره و مديرعامل بانك رفاه داشت اين بانك به عنوان يكي از اسپانسرهاي باشگاه استقلال انتخاب شد.

 

نام بانك رفاه بر پشت پيراهن تيم فوتبال استقلال درج خواهد شد.

 

مذاكرات فتح الله زاده براي گرفتن اسپانسر روي پيراهن استقلال ادامه دارد.

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1:51 ] [ A--A ]

به گزارش سایت استقلالی ها  نام پژمان منتظری که از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده و مجتبی جباری که هنوز به مرز آمادگی ایده آل نرسیده است از فهرست ۱۸ نفره استقلال برای بازی مقابل سایپا خط خورد. منتظری در تمرین عصر امروز استقلال هم غایب بود. با خروج نام این دو بازیکن از فهرست ۱۸ بازیکنان استقلال،نام فریدون زندی و جواد نکونام در لیست ۱۸ نفره قرار گرفت. میرشاد ماجدی درباره وضعیت نکونام و اینکه آیا کارت بازی بین المللی وی صادر می شود یا نه گفت:تا ساعات پایانی سه شنبه شب منتظر هستیم تا این اتفاق بیفتند و او بتواند بر اساس صلاحدید کادر فنی در بازی مقابل سایپا استقلال را همراهی کند.

مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل سایپا عنوان کرد: سعی می‌کنیم نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری داشته باشیم. سایپا تیم جوان و یکدستی است و باید نسبت به قبل تلاش‌مان را بیشتر کنیم. توقعات هواداران بالاست و انتظاری جز نتیجه برد ندارند.

وی در خصوص اینکه فصل گذشته در نیم فصل دوم از ناحیه کمر درد داشت و در برخی بازی‌ها نمی‌خواست به میدان برود، گفت: سال گذشته شرایط مان خاص بود. نیم فصل که شروع شد با جدایی مجیدی و مصدومیت چند بازیکن در تیم خلا ایجاد شد. من هم بازیکن تیم بودم و از من توقع داشتند بازی کنم. در این چند وقت هم مصدومیت‌هایی داشتم اما به کارم ادامه دادم. با پایان لیگ هم استراحت خوبی داشتم و اکنون هم مشکلی ندارم.

دروازه‌بان استقلال در خصوص اینکه نکونام کاپیتانی را به وی داده و او به عنوان کاپیتان چه پیگیری برای گرفتن مطالبات بازیکنان داشته است، گفت: بازیکنان استقلال همه بزرگ هستند و سابقه ملی دارند. جباری، صادقی، اکبرپور، منتظری و برهانی قبل از اینکه نکونام به استقلال بیاید، بازوبند را به من دادند. حق منتظری بود که کاپیتان شود اما او به من لطف کرد. با جواد نکونام ۱۲ سال هم تیم بودم و خاطرات خوبی با هم داریم. نکونام جزو تاریخ فوتبال ایران است. او بازی‌های ملی زیادی دارد، کاپیتان تیم ملی است و روزی که به استقلال آمد خودم گفتم که کاپیتان تو هستی.

رحمتی افزود: با صحبتی که با او داشتم لطف کرد و تصمیم گرفت کاپیتان من باشم. استقلال نیاز به کاپیتان ندارد چون همه بازیکنان آن بزرگ و کاپیتان من هستند. همه می‌دانستند در ابتدای فصل پول نیست و چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ توقعی از ما است کار سختی داریم. تا به اینجا هم اتفاقی رخ نداده است و اگر هم قرار باشد صحبتی کنیم، تصمیم جمعی است. باز هم اینجا می‌گویم نکونام بزرگتر من است و از او تشکر می‌کنم.

به گزارش سایت استقلالی ها،امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا مهدی رحمتی را به عنوان کاپیتان استقلال اعلام کرد و گفت با درخواست نکونام این کار صورت گرفته است. سرمربی آبی‌پوشان پیش از جواد نکونام را به عنوان کاپیتان اول استقلال معرفی کرده بود.

به گزارش سایت استقلالی ها و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال آرش برهانی، درخصوص آخرین شرایط تیم استقلال پیش از دیدار مقابل سایپا صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* مقابل آلومینیوم توانستید 3 امتیاز مهم را به دست بیاورید. در خصوص بازی صحبت کنید؟

مقابل آلومینیوم نتوانستیم خوب بازی کنیم اما خوشحالم توانستیم 3 امتیاز حساس را بگیریم و به هواداران استقلال قول می‌دهیم در بازی‌های آینده ضمن ارائه بازی‌های زیبا، جواب محبت هواداران را بدهی25م.

*و حالا بایستی به مصاف سایپا بروید.

بازی سختی مقابل سایپا در پیش داریم. من در دیدار مقابل آلومینیوم موقعیت گل نداشتم اما مطمئن هستم با هماهنگی نسبی که در طول تمرینات به دست آوردیم و تلاش زیاد بچه‌ها می‌توانم در این دیدار گلزنی کنم.

*جواد نکونام هم بازوبند کاپیتانی را به مهدی رحمتی داد تا در نهایت وی به عنوان کاپیتان استقلال انتخاب شود؟

این حرکت نشان داد همدلی و جام آوردن برای استقلال از بازوبند کاپیتانی مهمتر است. بچه‌های استقلال نشان دادند هدفشان خدمت به استقلال است و این روح بزرگ با بازوبند کاپیتانی از بین نخواهد رفت. این اهداف بزرگ قابل احترام و ستودنی است. من فکر می‌کنم خوشحال کردن هواداران و بازی کردن برای آنها مهمتر از بازوبند کاپیتانی باشد. مهدی رحمتی امسال، روزهای حساس و مهمی را پیش رو دارد چون گلر اول تیم ملی ایران در راه صعود به جام‌جهانی است. حساسیت کار او باعث شد تا همه بخواهیم به او کمک کنیم تا این مهم را انجام دهد تا اینچنین هم برای استقلال موفق عمل کند و هم تیم ملی. نکونام هم با این کار نشان داد که روح بزرگی دارد و به فکر استقلال است نه بازوبند کاپیتانی. او به خاطر هواداران و خدمت به استقلال آمده است.

*در پایان صحبت خاصی باقی مانده؟

تشکر می‌کنم از هواداران استقلال که در بازی مقابل آلومینیوم با حضور پرشور خود باعث دلگرمی ما شدند. امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا در کنار آنها قهرمانی را جشن بگیریم.

به گزارش سایت استقلالی ها،مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل سایپا عنوان کرد: سعی می‌کنیم نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری داشته باشیم. سایپا تیم جوان و یکدستی است و باید نسبت به قبل تلاش‌مان را بیشتر کنیم. توقعات هواداران بالاست و انتظاری جز نتیجه برد ندارند.

وی در خصوص اینکه فصل گذشته در نیم فصل دوم از ناحیه کمر درد داشت و در برخی بازی‌ها نمی‌خواست به میدان برود، گفت: سال گذشته شرایط مان خاص بود. نیم فصل که شروع شد با جدایی مجیدی و مصدومیت چند بازیکن در تیم خلا ایجاد شد. من هم بازیکن تیم بودم و از من توقع داشتند بازی کنم. در این چند وقت هم مصدومیت‌هایی داشتم اما به کارم ادامه دادم. با پایان لیگ هم استراحت خوبی داشتم و اکنون هم مشکلی ندارم.

دروازه‌بان استقلال در خصوص اینکه نکونام کاپیتانی را به وی داده و او به عنوان کاپیتان چه پیگیری برای گرفتن مطالبات بازیکنان داشته است، گفت: بازیکنان استقلال همه بزرگ هستند و سابقه ملی دارند. جباری، صادقی، اکبرپور، منتظری و برهانی قبل از اینکه نکونام به استقلال بیاید، بازوبند را به من دادند. حق منتظری بود که کاپیتان شود اما او به من لطف کرد. با جواد نکونام 12 سال هم تیم بودم  و خاطرات خوبی با هم داریم. نکونام جزو تاریخ فوتبال ایران است. او بازی‌های ملی زیادی دارد، کاپیتان تیم ملی است و روزی که به استقلال آمد خودم گفتم که کاپیتان تو هستی.

رحمتی افزود: با صحبتی که با او داشتم لطف کرد و تصمیم گرفت کاپیتان من باشم. استقلال نیاز به کاپیتان ندارد چون همه بازیکنان آن بزرگ و کاپیتان من هستند. همه می‌دانستند در ابتدای فصل پول نیست و چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ توقعی از ما است کار سختی داریم. تا به اینجا هم اتفاقی رخ نداده است و اگر هم قرار باشد صحبتی کنیم، تصمیم جمعی است. باز هم  اینجا می‌گویم نکونام بزرگتر من است و از او تشکر می‌کنم.


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 765
بازدید ماه : 1694
بازدید کل : 185955
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا