قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رحمتی-استقلال آنلاینهافبک تیم فوتبال استقلال گفت: پیروزی مقابل پرسپولیس روحیه ما را برای شکست سایپا بالا برد.
کیانوش رحمتی در خصوص آخرین شرایط استقلال قبل از دیدار فردا با سایپا اظهار داشت: با اضافه شدن تمام بازیکنان شرایط تیم خوب شده است بعد از باخت به تراکتورسازی در خانه فشار روحی زیادی را متحمل شدیم که خوشبختانه با شکست پرسپولیس خیلی زود برگشتیم و توانستیم این روند را حفظ کنیم.

هافبک استقلال در خصوص معرفی اعضای هیئت مدیره این باشگاه گفت: مطمئنا این نفراتی که به جمع استقلال اضافه شده‌اند قصد و نیت این را دارند که باشگاه کمک کنند و امیدوارم چه در بیرون زمین و چه در داخل زمین به فکر عوامل و مجموعه تیم باشند.

وی انتخاب زرینچه و فرزامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نفرات به خاطر تجربه حضورشان در استقلال می‌توانند کمک شایانی به مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره داشته باشند و بدون شک حضور آنها باعث دلگرمی خواهد بود.

رحمتی در پایان در خصوص دیدار روز دوشنبه مقابل سایپا گفت: سایپا از تیم‌های خوب و با انگیزه لیگ برتر است که تا به اینجا نتایج خوبی گرفته اما از آنجا که با برد پرسپولیس روحیه خوبی داریم، برای شکست این تیم وارد زمین خواهیم شد.

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:48 ] [ A--A ]

جباری-استقلال آنلاینمجتبی جباری هافبک تیم استقلال شرایط ایده الی در ترکیب این تیم دارد.این بازیکن معتقد است پس از صحبت هایی که در برنامه 90 انجام داده شده است،با مسئولین و مربیان تیم استقلال مشکلی پیدا نکرده است.

جباری گفت:شرایط من در تیم استقلال ایده ال است و نمی خواهم این شرایط را تغییر دهم.ما این فصل اهداف بزرگی داریم و باید به این اهداف برسیم.
وی افزود:با مربیان و مسئولین استقلال مشکل خاصی ندارم،من بازیکن این تیم هستم و با شرایط کاملا ایده ال تیمم را همراهی می کنم.

جباری تصریح کرد:شرایط خوبی که درحال حاضر با آن روبه رو هستم را قبل از اینها نیز در استقلال داشتم و با آن روبه رو بودم و قرار نیست شرایط برای من تغییر کند؛زیرا می خواهم این شرایط را حفظ کرده و آن را ادامه دهم. وی در پایان اظهار داشت:ما برای قهرمانی تلاش می کنیم

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:48 ] [ A--A ]
ولید علی در دو بازی اخیر در ترکیب استقلال حضور نداشت. وی در دیدار با تراکتورسازی به دلیل اینکه دیر از اردوی تیم ملی کویت به تهران برگشت، به بازی نرسید و برای مسابقه با پرسپولیس هم مظلومی از وجود این بازیکن استفاده نکرد.

روز چهارشنبه هفته گذشته ولید علی غایب بود و در حالی باید خود را به تمرین می رساند شایعه شده بود که این بازیکن به دلیل بازی نکردن قهر کرده است.

ولید علی از شرایط فنی خود در استقلال راضی نیست و می خواهد بازی های بیشتری به او برسد و به همین دلیل از باشگاه خواسته قراردادش با این تیم فسخ شود.
باشگاه استقلال هنوز جوابی به این درخواست نداده است.
در روزهای آینده کادرفنی و باشگاه استقلال در مورد ولید علی تصمیم گیری می کنند.
[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:46 ] [ A--A ]

منصور پورحیدری در خصوص معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: در ابتدا باید از عباسی تشکر کنم که به فکر این دو باشگاه بود و فکر می‌کنم نفراتی که انتخاب شدند کسانی هستند که در این باشگاه سال‌ها زحمت کشیدند. گروه خوبی برای استقلال انتخاب شده و امیدوارم در ابتدا اولویت خود را برای حل مشکلات مالی و برنامه‌های کوتاه مدت انتخاب کنند.

وی با اشاره به انتخاب فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده اشراف کامل نسبت به این مسئله دارد. این گروه نیاز به زمان دارد. آنها حداقل باید 4 سال کار کنند و دیدید که فتح‌الله‌زاده در یک سال کمپ باشگاه را به بهره‌برداری رسانده است.

سرپرست تیم استقلال در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون بازگشت عوامل حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا مطرح می‌شود،‌ تاکید کرد: اگر منظورتان نجف‌نژاد است، باید بگویم او از مدیران خوب کشور محسوب می‌شود و کار خود را بلد است. در آن اتفاق تنها یک نفر مقصر نبود و تمامی مجموعه به خاطر سهل‌انگاری مقصر هستند.

وی ادامه داد: باید حضور زرینچه و فرزامی دو پیشکسوت استقلال را به فال نیک گرفت چون آنها فنی هستند و می‌توانند نقطه نظرات فنی خود را به اعضای هیئت مدیره انتقال دهند.

پورحیدری با بیان این مطلب که مشکلات مالی اصلی‌ترین دغدغه باشگاه استقلال محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: بازیکنان شرایط استقلال را درک می‌کنند و همه می‌دانند که تیم در چه شرایطی است به همین منظور از اعضای هیئت مدیره می‌خواهم در ابتدا برنامه کوتاه مدت خود را روی مسائل مالی انتخاب کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این شیوه انتخاب اعضای هیئت مدیره و اینکه همه ساله چند نفر بیایند و بروند درست است، گفت: با تغییر و تحول چه در ورزش و چه در جای دیگر مخالف هستم و اعتقاد دارم این بدترین شیوه است که اجرا می‌شود. امیدوارم این گروه آنقدر زمان داشته باشد که بتوانند برنامه‌های خود را پیاده کنند.

پورحیدری در خصوص کنار رفتن کاشانی از پرسپولیس و اینکه آیا اگر به او فرصت داده می‌شد، بهتر نبود، به فارس گفت: می‌توانیم ذهن مردم را آماده کنیم که یک نفر چقدر وقت می‌خواهد. زمانی که قلعه‌نویی به استقلال آمد سه سال برنامه‌ریزی کرد و حمایت شد. حالا هم شنیده‌ام علی پروین گفته استیلی باید بماند و اگر برنامه‌ریزی صورت بگیرد پرسپولیس موفق می‌شود. پروین حرف درستی زده و باید به استیلی و تیمش فرصت داده شود تا خودشان را نشان دهند.

وی در پایان در خصوص پرونده شکایت رینالدو گفت: من در ریز قرارداد رینالدو نیستم ولی می‌دانم باشگاه پیگیر این مسئله است و اجازه نمی‌دهد این پرونده دردسرساز شود.

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:46 ] [ A--A ]
اکبر رضایی در مورد آخرین وضعیت فرهاد مجیدی اظهار داشت: مجیدی کمی آسیب دیدگی از ناحیه زانو داشت. با توجه به استراحتی که به او داده شد و تکنیک های پزشکی مشکل مجیدی برطرف شد و برای بازی روز دوشنبه با سایپا مشکلی ندارد. البته به او توصیه کردم که مراقب باشد.

وی در خصوص وضعیت عمران زاده نیز گفت: او دچار کشیدگی درجه یک رباط داخلی شده بود که یک وعده تمرینی را به این بازیکن استراحت دادیم و اکنون به تمرینات بازگشته و شرایط بدی هم ندارد.

پزشک تیم استقلال در ارتباط با پژمان منتظری عنوان کرد: همان طور که استاد همه ما دکتر رازی اعلام کرده باید درمان او ادامه داشته باشد. با توجه به توصیه های ایشان منتظری مشکلی ندارد.

رضایی در خصوص زندی اظهار داشت: این بازیکن زیر نظر من و مولایی تمریناتش را پیگیری می کند و از هفته آینده می تواند پا به توپ شود.
[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:47 ] [ A--A ]

پورحيدري‌: حذف استقلال ربطي به نجف‌نژاد نداشت

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا ربطي به نجف‌نژاد نداشت.


 

 منصور پورحیدری قبل از شروع تمرین استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز به اعضای هیئت مدیره استقلال خسته نباشید می‌گویم. تا قبل از اعلام اسامی نمی‌دانستم چه کسانی قرار است انتخاب شوند ولی می‌دانم همه این نفرات با استقلال زندگی کرده‌اند. امیدوارم هرچه زودتر این نفرات با هم هماهنگ شوند.
 وی در پاسخ به این سؤال که حضور مقداد نجف نژاد در هیئت مدیره استقلال تداعی‌کننده حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: این مسئله هیچ ربطی به نجف نژاد نداشت در حذف استقلال کسان دیگری دخیل بودند و نجف نژاد سالها تجربه مدیریتی دارد.
 سرپرست تیم استقلال در مورد حضور حسین فرزامی و جواد زرینچه در هیئت مدیره گفت: این 2 نفر از پیشکسوتان استقلال هستند. امیدوارم مشکلات تیم را در مدت کوتاهی حل کنند من رسولی نژاد و صابر را نمی‌شناسم اما می‌دانم یکی از آنها قبلا عضو هیئت مدیره بوده است.
 پورحیدری در پایان در مورد اخطار فیفا به استقلال و احتمال کسر 6 امتیاز از این تیم گفت: این مسئله مشکل خاصی نیست اما بعضی ها دوست دارند آن را بزرگ کنند و به استقلال ضربه بزنند.

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ] [ 1:34 ] [ A--A ]

عمران زاده-استقلال آنلاین

بعد از اينكه به تراكتورسازي باختيد خيلي‌ها مي‌گفتند در دربي هم به همان سرنوشت دچار مي‌شويد اما استقلال مقابل پرسپوليس دوباره هماهنگ شد و عملكرد تحسين‌برانگيزي هم داشت. 
يك روز پس از باخت به تراكتورسازي تمرين‌هاي ما براي دربي شروع شد. آن روز پرويز خان صحبت‌هاي بسيار خوبي با بچه‌ها انجام داد و فكر مي‌كنم يكي از عمده دلايلي كه باعث پيروزي ما در دربي شد حرف‌هاي پرويزخان بود. ما به طور كلي باخت به تراكتورسازي را با حرف‌هاي مظلومي از ياد برديم. 
پيش‌بيني مي‌شد به همان شكلي كه از تراكتورسازي گل خورديد مقابل پرسپوليس هم مغلوب بشويد اما حتي يك بار هم اجازه سرزني به مهاجمان حريف نداديد؟ 
بعد از آن باخت همه فكر مي‌كردند استقلال در كار دفاع هوايي فلج مي‌شود اما هرگز اين طوري نشد و يكي از دلايلش بازگشت پژمان بود. پژمان قدرت هوايي ما را بيشتر كرد. ميثم حسيني دفاع وسط تخصصي نيست، او دفاع چپ بازي مي‌كند و همان طور كه ديديد در اين بازي به پست اصلي‌اش منتقل شد و بازي خوبي هم داشت. كلا مقابل پرسپوليس عملكرد خط دفاع خوب بود اما من بايد از دفاع تيمي‌مان ياد كنم. يك تيم موقعي در دفاع كردن به توفيق مي‌رسد كه در دفاع تيمي خوب كار كند. 
حضور رحمتي در چارچوب دروازه استقلال هم يكي از تغييرات خوب اين فصل بود. 
رحمتي يكي از بهترين دروازه‌بان‌هاي آسيا است. جا دارد من از وحيد طالب‌لو و محمد محمدي هم ياد كنم كه فصل قبل زحمات زيادي براي ما كشيدند اما خب، رحمتي چيز ديگري است. وقتي رحمتي در چارچوب دروازه قرار مي‌گيرد خيال من راحت است. 
اما در بازي با تراكتورسازي با او جر و بحث كردي. حتي مظلومي هم دخالت كرد. 
در آن صحنه من و رحمتي قدري صداي‌مان را بلند كرديم. من به او مي‌گفتم مهدي تو مي‌توانستي روي نقطه پنالتي توپ را جمع كني اما چون داشتيم داد مي‌زديم اينطور به نظر آمد كه انگار با رحمتي مشكل دارم اما اينطور نيست. رحمتي يكي از بهترين دوستان من است و ما رابطه بسيار خوبي با هم داريم. 
قبل از دربي خيلي كري خواندي. گفتي گل مي‌زنم آن هم به عشق مهدي هاشمي‌نسب. 
مهدي هاشمي‌نسب الگوي من است. آن وقت‌ها كه جوان‌تر بودم هميشه آرزو مي‌كردم مهدي هاشمي‌نسب را از نزديك ببينم! شايد باور نكنيد اما براي من مهدي يك الگوي تمام نشدني است. چه كسي مي‌تواند او را جزو 5 مدافع اول تاريخ فوتبال ايران نداند؟ مهدي يكي از بهترين‌ها است. يك بار رو به رويش بازي كردم. وقتي مي‌ديدم چطور خط دفاع را فرماندهي مي‌كند كيف مي‌كردم. مهدي در خط دفاع يك فرمانده بزرگ بود. 
اما تو نتوانستي به عشق الگويت گل بزني. 
از قول من بنويس از آقا مهدي به خاطر اينكه به قولم عمل نكردم عذرمي‌خواهم! 
بنويس آقا مهدي معذرت مي‌خواهم، شرمنده! حتما در بازي با سايپا گل مي‌زنم تا از خجالت شما دربيايم! 
دليل اينكه دربي 71 يكطرفه بود چه چيزي است، قدرت تيمي استقلال يا ترس حريف؟ 
ببينيد پرسپوليس تيم خوبي است اما آنها دچار بحران شدند. تيمي هم كه وارد بحران بشود جمع كردنش زمان مي‌برد اما واقعيت اين است كه استقلال تيم بهتري بود. من از اول فصل گفتم استقلال قهرمان مي‌شود. تيمي با اين پتانسيل بايد در دربي هم آنطور بازي مي‌كرد. واقعا خوش‌شانسي پرسپوليسي‌ها و بدشانسي استقلالي‌ها را در دربي به چشم ديدم. اگر عدالت رعايت مي‌شد بايد 4 گل مي‌زديم اما نشد. 
رابطه‌ات با پرويز مظلومي چطور است؟ 
‌‌ رابطه خوبي داريم. مظلومي كار بلد است. او با بازيكنان خوب صحبت مي‌كند و مي‌داند بايد چطور بازي بگيرد. ما پيروزي در دربي را مديون حرف‌هاي او هستيم. پرويزخان خيلي حرفه‌اي برخورد كرد و ما را به شرايط ايده‌آل برگرداند. 
به نظر مي‌رسد در اين استقلال همه چيز روبراه است. 
‌‌ از لحاظ فني بله، همه چيز روبراه است. بازيكن خوب، مربي خوب و مدير خوب اما يك چيز ما را آزار مي‌دهد. 
حتما تو هم مي‌خواهي از مشكلات مالي حرف بزني! 
‌‌ بله، چون واقعا آزاردهنده شده است. فتح‌ا...‌زاده مرد خوبي است. ايشان با دست خالي چنين بازيكناني را جذب كرده. خود من از سال قبل 200 ميليون تومان طلب دارم اما مي‌دانم دست فتح‌ا...‌زاده خالي است، براي همين چيزي نمي‌گويم و سكوت مي‌كنم. 
گفته مي‌شود فتح‌ا...‌زاده رقم قابل توجهي را از جيب خودش خرج كرده. 
‌‌ حدود يك ميليارد و 700 ميليون تومان است. من در جريان اين مبلغ هستم. بايد هر چه زودتر به حال مشكلات مالي استقلال فكري كرد. خودم مشكل مالي دارم. اگر مشكلات من حل نشود مجبورم بعد از بازي با سايپا راهي شمال شوم و از دوستانم پول قرض كنم! من كه نمي‌توانم پول بهره‌اي بگيرم. همه زندگي‌ام تحت‌الشعاع بي‌پولي باشگاه قرار گرفته است. 
نمي‌دانم چرا وزارت ورزش به تيمي كه 20 ميليون هوادار دارد رسيدگي نمي‌كند! مگر استقلال تيم كوچكي است كه با آن اينگونه برخورد مي‌كنند؟ 
از شرايطت در تيم ملي راضي هستي؟ 
كروش مربي بزرگي است، برخلاف افشين قطبي كه فوتبال ايران را نابود كرد. الان هم در ژاپن تيم ديگري را دست گرفته و دارد آن را از بين مي‌برد! تيم ملي با كروش آينده درخشاني دارد و من هم با رفتاري كه كروش دارد به حضور در تركيب اصلي تيم ملي اميدوارم البته بايد زحمت بكشم تا خودم را در تركيب اصلي جا بيندازم.

حسینی-استقلال آنلایناز آنجا كه كنفدراسيون فوتبال آسيا تاكيد زيادي دارد تا رئيس مجمع هيچ باشگاهي مشترك نباشد، وزير ورزش تصميم گرفت به عنوان رئيس مجمع پرسپوليس باشد.
همچنين شمس الدين حسيني، وزير امور اقتصاد و دارايي به عنوان رئيس مجمع باشگاه استقلال انتخاب شد تا كادر مديريتي اين دو باشگاه كامل شود.
در سالهاي گذشته پست رياست مجمع دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در اختيار رئيس سازمان تربيت بدني بود.

استقلال آنلاینبازیکنان استقلال امروز در دستور کار خود دو نوبت تمرینی دارند که صبح امروز یک جلسه آن را برگزار کردند.

این تمرین به مدت یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان در سالن وزنه ورزشگاه دستگردی به تمرین پرداختند. ملی پوشان استقلال نیز تمرین حاضر بودند.

فرهاد مجیدی تنها غایب آبی پوشان در این تمرین بود. حنیف عمران زاده هم به دلیل مصدومیت کنار زمین به تمرین اختصاصی پرداخت.
تمرین عصر استقلال ساعت 18 در زمین دستگردی پیگیری می‌شود

مظلومی-استقلال آنلاینپپرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از این اتفاق خوشحال هستم چون باشگاه هیئت مدیره خود را شناخت و امیدوار هستم با تعامل خیلی خوب میان آنها و باشگاه فعالیت‌های خوبی صورت بگیرد. امیدوارم با حضور اعضای هیئت مدیره از لحاظ کارهای اقتصادی کارهای خوبی صورت پذیرد.

وی در پاسخ به این که فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد، گفت:‌ او در استقلال زحمات زیادی کشیده و حقش بود که مدیرعامل باقی بماند چون هواداران هم از عملکرد او راضی هستند.

مظلومی تصریح کرد: دو تیم استقلال و پرسپولیس قطب‌های اصلی فوتبال کشور هستند و انتخاب اعضای هیئت مدیره آنها به این دو باشگاه کمک می‌کند تا سروسامان بگیرد و موفقیت این دو تیم به نفع فوتبال ملی است

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:6 ] [ A--A ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 145
بازدید دیروز : 197
بازدید هفته : 956
بازدید ماه : 3143
بازدید کل : 189158
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا