قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عمران زاده-استقلال آنلاین

بعد از اينكه به تراكتورسازي باختيد خيلي‌ها مي‌گفتند در دربي هم به همان سرنوشت دچار مي‌شويد اما استقلال مقابل پرسپوليس دوباره هماهنگ شد و عملكرد تحسين‌برانگيزي هم داشت. 
يك روز پس از باخت به تراكتورسازي تمرين‌هاي ما براي دربي شروع شد. آن روز پرويز خان صحبت‌هاي بسيار خوبي با بچه‌ها انجام داد و فكر مي‌كنم يكي از عمده دلايلي كه باعث پيروزي ما در دربي شد حرف‌هاي پرويزخان بود. ما به طور كلي باخت به تراكتورسازي را با حرف‌هاي مظلومي از ياد برديم. 
پيش‌بيني مي‌شد به همان شكلي كه از تراكتورسازي گل خورديد مقابل پرسپوليس هم مغلوب بشويد اما حتي يك بار هم اجازه سرزني به مهاجمان حريف نداديد؟ 
بعد از آن باخت همه فكر مي‌كردند استقلال در كار دفاع هوايي فلج مي‌شود اما هرگز اين طوري نشد و يكي از دلايلش بازگشت پژمان بود. پژمان قدرت هوايي ما را بيشتر كرد. ميثم حسيني دفاع وسط تخصصي نيست، او دفاع چپ بازي مي‌كند و همان طور كه ديديد در اين بازي به پست اصلي‌اش منتقل شد و بازي خوبي هم داشت. كلا مقابل پرسپوليس عملكرد خط دفاع خوب بود اما من بايد از دفاع تيمي‌مان ياد كنم. يك تيم موقعي در دفاع كردن به توفيق مي‌رسد كه در دفاع تيمي خوب كار كند. 
حضور رحمتي در چارچوب دروازه استقلال هم يكي از تغييرات خوب اين فصل بود. 
رحمتي يكي از بهترين دروازه‌بان‌هاي آسيا است. جا دارد من از وحيد طالب‌لو و محمد محمدي هم ياد كنم كه فصل قبل زحمات زيادي براي ما كشيدند اما خب، رحمتي چيز ديگري است. وقتي رحمتي در چارچوب دروازه قرار مي‌گيرد خيال من راحت است. 
اما در بازي با تراكتورسازي با او جر و بحث كردي. حتي مظلومي هم دخالت كرد. 
در آن صحنه من و رحمتي قدري صداي‌مان را بلند كرديم. من به او مي‌گفتم مهدي تو مي‌توانستي روي نقطه پنالتي توپ را جمع كني اما چون داشتيم داد مي‌زديم اينطور به نظر آمد كه انگار با رحمتي مشكل دارم اما اينطور نيست. رحمتي يكي از بهترين دوستان من است و ما رابطه بسيار خوبي با هم داريم. 
قبل از دربي خيلي كري خواندي. گفتي گل مي‌زنم آن هم به عشق مهدي هاشمي‌نسب. 
مهدي هاشمي‌نسب الگوي من است. آن وقت‌ها كه جوان‌تر بودم هميشه آرزو مي‌كردم مهدي هاشمي‌نسب را از نزديك ببينم! شايد باور نكنيد اما براي من مهدي يك الگوي تمام نشدني است. چه كسي مي‌تواند او را جزو 5 مدافع اول تاريخ فوتبال ايران نداند؟ مهدي يكي از بهترين‌ها است. يك بار رو به رويش بازي كردم. وقتي مي‌ديدم چطور خط دفاع را فرماندهي مي‌كند كيف مي‌كردم. مهدي در خط دفاع يك فرمانده بزرگ بود. 
اما تو نتوانستي به عشق الگويت گل بزني. 
از قول من بنويس از آقا مهدي به خاطر اينكه به قولم عمل نكردم عذرمي‌خواهم! 
بنويس آقا مهدي معذرت مي‌خواهم، شرمنده! حتما در بازي با سايپا گل مي‌زنم تا از خجالت شما دربيايم! 
دليل اينكه دربي 71 يكطرفه بود چه چيزي است، قدرت تيمي استقلال يا ترس حريف؟ 
ببينيد پرسپوليس تيم خوبي است اما آنها دچار بحران شدند. تيمي هم كه وارد بحران بشود جمع كردنش زمان مي‌برد اما واقعيت اين است كه استقلال تيم بهتري بود. من از اول فصل گفتم استقلال قهرمان مي‌شود. تيمي با اين پتانسيل بايد در دربي هم آنطور بازي مي‌كرد. واقعا خوش‌شانسي پرسپوليسي‌ها و بدشانسي استقلالي‌ها را در دربي به چشم ديدم. اگر عدالت رعايت مي‌شد بايد 4 گل مي‌زديم اما نشد. 
رابطه‌ات با پرويز مظلومي چطور است؟ 
‌‌ رابطه خوبي داريم. مظلومي كار بلد است. او با بازيكنان خوب صحبت مي‌كند و مي‌داند بايد چطور بازي بگيرد. ما پيروزي در دربي را مديون حرف‌هاي او هستيم. پرويزخان خيلي حرفه‌اي برخورد كرد و ما را به شرايط ايده‌آل برگرداند. 
به نظر مي‌رسد در اين استقلال همه چيز روبراه است. 
‌‌ از لحاظ فني بله، همه چيز روبراه است. بازيكن خوب، مربي خوب و مدير خوب اما يك چيز ما را آزار مي‌دهد. 
حتما تو هم مي‌خواهي از مشكلات مالي حرف بزني! 
‌‌ بله، چون واقعا آزاردهنده شده است. فتح‌ا...‌زاده مرد خوبي است. ايشان با دست خالي چنين بازيكناني را جذب كرده. خود من از سال قبل 200 ميليون تومان طلب دارم اما مي‌دانم دست فتح‌ا...‌زاده خالي است، براي همين چيزي نمي‌گويم و سكوت مي‌كنم. 
گفته مي‌شود فتح‌ا...‌زاده رقم قابل توجهي را از جيب خودش خرج كرده. 
‌‌ حدود يك ميليارد و 700 ميليون تومان است. من در جريان اين مبلغ هستم. بايد هر چه زودتر به حال مشكلات مالي استقلال فكري كرد. خودم مشكل مالي دارم. اگر مشكلات من حل نشود مجبورم بعد از بازي با سايپا راهي شمال شوم و از دوستانم پول قرض كنم! من كه نمي‌توانم پول بهره‌اي بگيرم. همه زندگي‌ام تحت‌الشعاع بي‌پولي باشگاه قرار گرفته است. 
نمي‌دانم چرا وزارت ورزش به تيمي كه 20 ميليون هوادار دارد رسيدگي نمي‌كند! مگر استقلال تيم كوچكي است كه با آن اينگونه برخورد مي‌كنند؟ 
از شرايطت در تيم ملي راضي هستي؟ 
كروش مربي بزرگي است، برخلاف افشين قطبي كه فوتبال ايران را نابود كرد. الان هم در ژاپن تيم ديگري را دست گرفته و دارد آن را از بين مي‌برد! تيم ملي با كروش آينده درخشاني دارد و من هم با رفتاري كه كروش دارد به حضور در تركيب اصلي تيم ملي اميدوارم البته بايد زحمت بكشم تا خودم را در تركيب اصلي جا بيندازم.

حسینی-استقلال آنلایناز آنجا كه كنفدراسيون فوتبال آسيا تاكيد زيادي دارد تا رئيس مجمع هيچ باشگاهي مشترك نباشد، وزير ورزش تصميم گرفت به عنوان رئيس مجمع پرسپوليس باشد.
همچنين شمس الدين حسيني، وزير امور اقتصاد و دارايي به عنوان رئيس مجمع باشگاه استقلال انتخاب شد تا كادر مديريتي اين دو باشگاه كامل شود.
در سالهاي گذشته پست رياست مجمع دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در اختيار رئيس سازمان تربيت بدني بود.

استقلال آنلاینبازیکنان استقلال امروز در دستور کار خود دو نوبت تمرینی دارند که صبح امروز یک جلسه آن را برگزار کردند.

این تمرین به مدت یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان در سالن وزنه ورزشگاه دستگردی به تمرین پرداختند. ملی پوشان استقلال نیز تمرین حاضر بودند.

فرهاد مجیدی تنها غایب آبی پوشان در این تمرین بود. حنیف عمران زاده هم به دلیل مصدومیت کنار زمین به تمرین اختصاصی پرداخت.
تمرین عصر استقلال ساعت 18 در زمین دستگردی پیگیری می‌شود

مظلومی-استقلال آنلاینپپرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از این اتفاق خوشحال هستم چون باشگاه هیئت مدیره خود را شناخت و امیدوار هستم با تعامل خیلی خوب میان آنها و باشگاه فعالیت‌های خوبی صورت بگیرد. امیدوارم با حضور اعضای هیئت مدیره از لحاظ کارهای اقتصادی کارهای خوبی صورت پذیرد.

وی در پاسخ به این که فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد، گفت:‌ او در استقلال زحمات زیادی کشیده و حقش بود که مدیرعامل باقی بماند چون هواداران هم از عملکرد او راضی هستند.

مظلومی تصریح کرد: دو تیم استقلال و پرسپولیس قطب‌های اصلی فوتبال کشور هستند و انتخاب اعضای هیئت مدیره آنها به این دو باشگاه کمک می‌کند تا سروسامان بگیرد و موفقیت این دو تیم به نفع فوتبال ملی است

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:6 ] [ A--A ]

 

عکس علی کریمی و فرهاد مجیدی در دربی ۷۱

 

عکس جاسم کرار در دربی

 

 

 

عکس خسرو حیدری

 

 

عکس میثم حسینی

 

عکس ایستگاهی خسرو حیدری

 

عکس آندو

 

عکس معمارزاده

فتح الله زاده-استقلالعلي فتح‌الله‌زاده مي‌گويد حبيب كاشاني به خاطر كسالتش نمي‌تواند پاسخگوي انتقادها باشد و نبايد در اين وضعيت از او خرده گرفت.
سرپرست باشگاه استقلال در حاشيه مجمع عمومي ساليانه فدراسيون فوتبال درباره وضعيت استقلال سه روز پس از پيروزي در داربي گفت: وقتي كه در داربي پيروز مي‌شويد، بازيكنان روحيه و اعتماد به نفسشان هم بالاتر مي‌رود، با اين حال بايد توجه داشته باشيم كه مغرور نشويم.

 

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:34 ] [ A--A ]

عمران زاده-استقلال انلاینمدافع استقلال گفت: به نظرم پرسپولیس رقیب ما برای قهرمانی نیست هرچند تیم خوبی دارند

حنیف عمران زاده با اشاره به برتری استقلال در دربی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و خوشحالم که توانستیم هواداران را با شکست پرسپولیس خوشحال کنیم. حیف بود آن همه تماشاگر دست خالی می رفتند.
وی افزود: 2 گل زدیم و چند گل نزدیم. نمی گویم باید 6 گل به پرسپولیس می زدیم ولی اگر دقت می کردیم حداقل باید 5 صفر بازی را می بردیم با این حال مهم برد قاطع بود که پس از سال ها بدست آمد.
[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:33 ] [ A--A ]

 

دانلود گل های بازی استقلال و پرسپولیس در دربی ۷۱ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

 

 

دانلود گل ها با لینک مستقیم :

دانلود گل اول استقلال ، توسط فرهاد مجیدی دقیقه ۱۴ » Download

دانلود گل دوم استقلال ، توسط مجتبی جباری دقیقه ۸۱ » Download

این اس اس منه دوسش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد

 

تبریک تبریک تبریک به همه ی استقلالی های عزیز باز هم یه برد دیگه اما این دفعه دلچسب تر با برد 2 هیچ مقابل لنگی ها 

 

دو کاپیتان دو گل       

 میداوودی وجباری هم هر کدوم یه توپ زدند به تیرک دروازه

دیگه پرسپولیسی ها هم هیچ بهونه ای ندارن نه کمک داور کمک مون کرد نه داور بازی . قشنگ هم بازی کردیم

 

اگه استقلالی هستی یه نظر بده

نظر یادتون نره ها

تبریک

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:29 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 763
بازدید ماه : 1692
بازدید کل : 185953
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا