قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 باشگاه استقلال مذاکراتش با ایمان مبعلی را نهایی کرد.ایمان مبعلی پس از اینکه در با مصدومیت از ناحیه کمر روبرو شد ترجیح داد از الشارجه امارات جدا شود و به ایران بازگردد.

مبعلی در بازگشت به ایران از تیم های مختلفی از جمله استقلال و پرسپولیس پیشنهاداتی داشت اما مسئولان استقلال مذاکره با این بازیکن را نهایی کرده و با او به توافق رسیده اند.وی شب گذشته برای تسویه حساب با باشگاه الشارجه به امارات رفت و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد پس از بازگشت به ایران مذاکراتش با استقلال را به مرحله قرارداد می رساند.گفته می شود باشگاه پرسپولیس هم درصدد است ایمان مبعلی را جذب کند.

[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 17:25 ] [ A--A ]

 

 

 

كیانوش رحمتی هافبك دفاعی استقلال معتقد است كه تیمش در دیدار جنجالی مقابل تراكتورسازی تبریز مستحق پیروزی بود.
رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌كند:«ما مقابل تراكتورسازی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شروع خوبی هم داشتیم. در طول 90دقیقه توانستیم بازی را كنترل كنیم و زمانی هم كه تراكتور 10نفره نشده بود باز هم تیم برتر زمین بودیم و در مجموع باید بگویم كه استقلال مستحق برد بود.»
كیانوش در مورد صحنه پنالتی كه جنجال زیادی را به پا كرد خاطرنشان می‌كند:«به هر حال این تصمیمی بود كه داور مسابقه گرفت ولی باشگاه ما هم تصاویری در اختیار دارد كه انگار توپ با دست حاج صفی برخورد كرده است. با این حال اشتباهات داوری برای هم وجود دارد و ما بعد از پنالتی اول می‌توانستیم خیلی زود اختلاف را دوبرابر كنیم اما ضربه فریدون زندی گل نشد.»

از كیانوش در مورد رویارویی با لنگ آن هم در شرایطی كه استقلال هافبك‌های تأثیرگذار خود مثل تیموریان و حیدری را در اختیار ندارد سوال می‌كنیم. رحمتی می‌گوید:« من فكر می‌كنم غیبت بازیكنان موضوع ساده‌ای نیست و خط هافبك استقلال روز سختی را مقابل لنگ خواهد داشت. البته ما آماده جنگیدن با لنگ هستیم و آنقدر بازیكن خوب داریم كه نگران نباشیم.»
رحمتی در پاسخ به این سوال كه آیا لنگ با آمدن دنیزلی قوی‌تر شده خاطرنشان می‌كند:«شرایط این تیم بهتر شده اما این لنگ هنوز آن تیمی نیست كه دنیزلی انتظار دارد. با این حال معتقدم كه باید 90دقیقه تلاش كنیم و تحت هر شرایطی باید سه امتیاز را بگیریم.»


 

 

مربی تیم استقلال گفت: فقط باید از خدا ترسید و ما از لنگ نمی‌ترسیم.

 

 


 

 

بهتاش فریبا درباره اتفاقات بازی استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: مظلومی پیش از این مصاحبه به بازیکنان گفته بود محکم بازی کنند و به فکر بازی لنگ نباشند. چرا که امتیاز بازی با تراکتورسازی برای ما مهمتر بود. اگر در این مسابقه امتیاز از دست می‌دادیم، تراکتورسازی به ما می‌رسید.

 

وی درباره سه اخطاره شدن ساموئل و خسرو حیدری گفت: به نظرم اخطاری که به ساموئل داد، درست بود ولی می‌توانست به خسرو حیدری کارت ندهد. با این حال فوتبال همین است و ما مجبوریم از سایر نفرات استفاده کنیم.

خوشبختانه فاصله نفرات را کم کرده‌ایم تا در چنین مواقعی به مشکل نخوریم. و از امروز به بعد به بازی لنگ فکر می‌کنیم.

 

فرییا در خصوص اخراج احسان حاج صفی عنوان کرد: در آن شلوغی محوطه جریمه ما متوجه اتفاقات نشدیم ولی اگر به دستش خورده باشد، اخراج درست است. البته فاصله داور با صحنه کم بود و بعید به نظر می‌رسد اشتباه کرده باشد.

 

مربی استقلال درباره ناراحتی امیرقلعه نویی برای اتفاقات رخ داده تصریح کرد: قلعه نویی مربی بزرگی است و حق دارد ناراحت باشد اما 11 بازی دیگر در پیش است و این سه امتیاز تکلیف قهرمانی را مشخص نمی‌کند. ممکن است در این 11 هفته باقیمانده خیلی تیم‌ها دچار مشکل شوند. بازی فقط از این جهت که آنها حریف مستقیم ما برای قهرمانی بودند، حائز اهمیت بود.

 

وی اضافه کرد: استقلال فشار زیادی روی تراکتورسازی آورد. ما برای کنترل روی تراکتورسازی برنامه‌ریزی کرده بودیم و خوشبختانه در حفظ توپ و پرسینگ نفرات موفق عمل کردیم. در 15 دقیقه اول مسابقه تراکتورسازی از محوطه 18 قدم خود بیرون نیامد. ما به بازیکنان گفته بودیم از هر جا صاحب توپ می‌شوند به سمت دروازه تراکتورسازی پیش روند. البته در دقایق پایانی طبیعی بود تراکتورسازی حمله کند و با ورود علیزاده به جریان مسابقه آنها فقط از اوت استفاده کردند.

 

فریبا تصریح کرد: این بازی بیشتر یک مبارزه فیزیکی بود و کمتر کار تاکتیکی انجام شد. به لحاظ فنی پیروزی صد در صد حق استقلال بود.

مربی استقلال در مورد دیدار لنگ و حضور دنیزلی در این تیم گفت: ما امیدواریم بتوانیم بار دیگر لنگ را شکست دهیم و روحیه خوبی هم داریم. ولی ما از لنگ نمی‌ترسیم. من معتقدم فقط باید از خدا ترسید.

فریبا همچنین در خصوص اتفاقات رخ داده پس از بازی با تراکتورسازی در راهروی ورزشگاه یادگار امام گفت: من خیلی متاسف شدم که برخی حرف‌ها را شنیدم. 40 سال است در این فوتبال برنده و بازنده می‌شویم اما یک باخت نباید باعث شود به کسی بی‌احترامی کنیم.


 

مدافع متعصب و البته لنگ سوراخ کن استقلال، بی صبرانه در انتظار فرا رسیدن دربی است و می گوید پاره کردن لنگ این بازی هنوز برای استقلالی ها دلچسب است.

 

 


 

 

حنیف عمران زاده اظهار داشت: استقلالی‌ها هنوز انگیزه زیادی برای برد در دربی دارند. پیروزی در این بازی هنوز برای استقلالی‌ها مزه دارد و ما می خواهیم پنجمین برد پی در پی در دربی را کسب کنیم تا رکورد خوبی از خودمان به جای بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال با غرور پا به این بازی می گذارند گفت: اصلا اینطور نیست. چرا باید مغرور باشیم؟ ما هنوز قهرمان نشده ایم و 2 تعقیب کننده جدی داریم که منتظر کوچکترین غفلت ما هستند تا جای استقلال را در صدر جدول بگیرند. درست است که ما در 4 دربی برنده بوده ایم اما لنگ هم تیم قابل احترامی است و ما نباید آنها را دست کم بگیریم. بازی دربی به مسایل روحی روانی ارتباط زیادی د ارد و تنها تفاوت ما با لنگیا در این است که ما با روحیه بهتری وارد زمین می شوبم.

عمران زاده درباره گل نخوردن استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور و بسته ماندن دروازه این تیم در 2 دربی گذشته گفت: در بازی مقابل تراکتورسازی که هوشیارانه عمل کردیم و توانستیم دروازه را بسته نگه داریم. در 2 دربی گذشته هم بازیکنان از جان مایه گذاشتند تا دروازه استقلال بسته بماند. در کل به خط دفاعی تیممان نمره قبولی می دهم و امیدوارم در این دربی هم دروازه استقلال را بسته نگه داریم

سید مهدی رحمتی گفت: هر تیمی بیشتر تلاش کند برنده دربی می‌شود.

 

 

سید مهدی رحمتی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در خصوص بازی روز گذشته مقابل تراکتورسازی گفت: خدا رو شکر می‌کنم که شرایط و زحمات بچه‌ها به بار نشست و توانستیم هر سه امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص بازی مقابل لنگ گفت: هرچه خدا بخواهد همان می‌شود و هر تیمی تلاشش را بیشتر کند برنده خواهد شد اما در خصوص شرایط فنی این بازی هیچ صحبتی نمی‌کنم.


 

 

 

تمرین تیم استقلال تحت تأثیر پیروزی آبی‌پوشان مقابل تراکتورسازی تبریز قرار داشت.

 

 

 

تیم استقلال یک روز پس از برتری 2 بر صفر مقابل تراکتورسازی از ساعت 13 امروز در حالی تمریناتش را برگزار کرد که مجتبی جباری به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی در تمرین امروز شرکت نداشت، مصدومیت او جدی نیست و او برای دربی روز پنجشنبه مشکلی نخواهد داشت.

*در ابتدای تمرین پرویز مظلومی شاگردانش را دور هم جمع کرد و ضمن تشکر از آنها به خاطر برد مقابل تراکتورسازی دقایقی با آنها به صحبت پرداخت. مظلومی خطاب به بازیکنان تیم استقلال گفت: زحمات شما برایم قابل تقدیر است و از انگیزه‌تان تشکر می‌کنم. تراکتورسازی را بردیم و حالا نوبت لنگ است و امیدوارم در پنجمین دربی پیاپی بتوانیم این کار را انجام دهیم، چون هواداران چیزی غیر از این از ما نمی‌خواهند و توقع آنها از ما بالا است.

*حنیف عمران زاده که دچار سرماخوردگی شده بود، پس از کسب اجازه از مربیان با تیم تمرین نکرد و بلافاصله ورزشگاه را ترک کرد.

*به دلیل اینکه تمرینات استقلال تا روز دربی پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار می‌شود، خبرنگاران رسانه‌های گروهی برای پوشش تمرین آبی‌پوشان به ورزشگاه دستگردی آمده بودند.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم استقلال مقابل تراکتورسازی حضور داشتند پس از 20دقیقه ریکاوری ورزشگاه را ترک کردند. بازیکنان ذخیره زیر نظر هنکه تمرینات تاکتیکی را انجام دادند و مظلومی روی این برنامه‌ها نظارت داشت.

*پرویز مظلومی و بهتاش فریبا در دقایقی از تمرین با یکدیگر به صحبت پرداختند.

*شاهرخ بیانی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت.

* بازیکنان ذخیره استقلال در قالب 2 گروه به فوتبال درون تیمی پرداختند.

تمرین تیم استقلال ساعت 14:30 دقیقه امروز به پایان رسید و بازیکنان این تیم از فردا برای دیدار مقابل لنگ تمریناتشان را پی‌گیری خواهند کرد.

استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی لنگ را پاره پوره خواهد کرد.


 

مهاجم استقلال گفت: با قبول دو شکست در لیگ بازیکنان استقلال کمتر از هواداران ناراحت نیستند.

 

 

آرش برهانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط استقلال، بازی فردا با فولاد، انتقادات از خط حمله آبی پوشان و مسائل مختلف صحبت هایی انجام داده است.
متن گفت و گوی فارس با برهانی را در ادامه مطلب می خوانید:


ادامه مطلب

صحبت های پرویز سوبله چوبله در کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال و فولاد ...

 

 

 


ادامه مطلب
 

مهدی امیرآبادی گفت: متاسفانه با مطرح کردن اینکه تیم ما به بحران رفته همه چیز را شلوغ کرده‌اند در حالی که در شرایط خوبی هستیم.

 

 

مهدی امیر‌آبادی در خصوص آخرین وضعیت استقلال قبل از دیدار فردا با فولاد اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و دو شکست مقابل فجر سپاسی و مس کرمان را فراموش کرده‌ایم.

وی افزود: متاسفانه رسانه‌ها این روزها تنها به این دو نتیجه استقلال توجه کرده‌اند و عنوان می‌کنند که تیم ما به بحران رفته در حالی که ما هنوز در صدر جدول هستیم و این گونه مسائل شلوغ بازی است.

مدافع استقلال در خصوص بازی با فولاد گفت: می‌دانیم بازی سنگینی در پیش داریم و فولادی‌ها برای کسب امتیاز به تهران می‌آیند اما ما استقلال هستیم و برای جبران 2 نتیجه گذشته و همچنین ایجاد فاصله بیشتر با رقبایمان در صدر جدول هر 3 امتیاز بازی را از آن خود خواهیم کرد.

- مهاجم صربستانی - فرانسوی استقلال گفت: تلاش می‌کنیم تا مقابل فولاد پیروزی کسب کنیم.

 

 

گوران یرکویچ، مهاجم صربستانی- فرانسوی استقلال در خصوص دیدار فردا مقابل فولاد خوزستان گفت: دو باخت داشته‌ایم و همین باعث شده تا 6 امتیاز مهم را از دست بدهیم. با این حال می‌خواهیم اتفاقات تلخ را فراموش کنیم و به خاطر همین تلاش می‌کنیم تا بتوانیم مقابل فولاد که حریف سختی هم برای ما محسوب می‌شود، موفق ظاهر شویم.وی در خصوص اینکه استقلال می‌تواند دو باخت خود را جبران کند، تصریح کرد: وقتی دو بازی ببازی، ناخودآگاه شرایط تیم تغییر می‌کند،‌ اما ما اگر در بازی فردا پیروز شویم آن وقت دوباره روی دور برد خواهیم افتاد. ما نشان می‌دهیم که استقلال دو بازی را با بدشانسی باخت، اما حالا دوباره به مانند قبل برای قهرمانی و موفقیت‌ تلاش خواهیم کرد.
 


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 967
بازدید کل : 185228
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا