قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

فتح‌الله زاده با مجيدي به توافق رسيد


مديرعامل استقلال: نکونام هم مي‌آيد، اين قوي‌ترين استقلال تاريخ است.


 

  در حالي که بعد از تمديد قرارداد مجتبي جباري با استقلال، بازگشت فرهاد مجيدي به بزرگ‌ترين دغدغه اين تيم و هوادارانش تبديل شده است؛ علي فتح‌الله‌زاده طي مصاحبه تلفني با برنامه ورزشي شبکه تهران اعلام کرد: «فرهاد مجيدي به صورت تلفني به توافق رسيده است.»

مديرعامل استقلال گفت: فردا با حضور در فدراسيون مدارک را نشان مي‌دهم تا ثابت شود فرهاد با ما قرارداد دارد و مانعي براي بازگشت فرهاد وجود نداشته باشد.

وي افزود: با بازگشت فرهاد و ثبت قرارداد نکونام دل هواداران بيش از پيش شاد خواهد شد و پس از آن تلاش مي‌کنيم تا با قهرماني در ليگ و جام‌حذفي و موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا بزرگ‌ترين بمب فوتبالي را بترکانيم. اين استقلال قوي‌ترين استقلال تاريخ فوتبال ايران و آسيا خواهد شد.
[ شنبه 24 تير 1391برچسب:, ] [ 14:58 ] [ A--A ]

فتح الله زاده: نکونام يکشنبه مي آيد


علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال از توافق جواد نکونام با باشگاه اوساسوناي اسپانيا براي صدور رضايتنامه اين بازيکن خبر داد .


 

علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال از توافق جواد نکونام با باشگاه اوساسوناي اسپانيا براي صدور رضايتنامه اين بازيکن خبر داد و اعلام کرد؛ براساس توافق صورت گرفته قرارداد جواد نکونام با استقلال روز يکشنبه به ثبت خواهد رسيد.

به گزارش گل توافقات اوليه دو طرف ، پرداخت مبلغي بيش از 500 هزار دلار تخمين زده مي شود. بايد منتظر نتيجه رسيدن اين انتقال بمانيم ؛انتقالي که به شدت پرسروصدا خواهد بود.

نکونام که کاپيتان تيم ملي ايران است ، سابقه حضور در تيمهاي پاس ، الوحده امارات و اوساسونا را دارد. او در زماني با 300 ميليون تومان گرانترين بازيکن ايران بود ؛ رقمي که امروز براي بازيکنان متوسط پرداخت مي شود.

 

[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 17:13 ] [ A--A ]

جباري سرانجام با استقلال به توافق رسيد


مجتبي جباري هافبک تيم فوتبال استقلال تهران که مسوولان اين باشگاه براي تمديد قرارداد خود به توافق رسيد، قرارداد خود را به طور رسمي با استقلال ثبت کرد.


 

جباري پنجشنبه شب پس از توافق با مسوولان باشگاه استقلال در هيات فوتبال استان تهران حضور يافت و قرارداد خود را يکسال ديگر با آبي پوشان تمديد کرد.

امير قلعه نويي سرمربي تيم استقلال روز گذشته در ترکيه اعلام کرده بود که استقلال خانه جباري است و براي حضور قدرتمند در آسيا و ليگ برتر ايران به اين بازيکن احتياج داريم.

فصل نقل و انتقالات دوازدهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران که از 28 ارديبهشت ماه آغاز شده است، ساعت 24 امشب به پايان مي رسد.

 

[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 17:13 ] [ A--A ]

فتح‌الله زاده:

منتظر بازگشت مجيدي به استقلال هستيم


مدير عامل باشگاه استقلال اعلام کرد: امير قلعه‌نويي براي جذب فرهاد مجيدي اعلام آمادگي کرده و درصدد بازگشت او به استقلال است.


 

  امير قلعه‌نويي چندي پيش اعلام کرد که با وجود چهار مهاجمي که در اختيار دارد فرهاد مجيدي را براي فصل آينده نمي‌خواهد و از همين رو حضور اين بازيکن در استقلال منتفي است اما علي فتح‌الله‌‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس گفت: طي جلسه‌اي که امروز با قلعه‌نويي داشتم ايشان آمادگي خود را براي جذب فرهاد مجيدي و بازگشت اين بازيکن به استقلال اعلام کرد و از ما خواست تا با اين بازيکن مذاکره کنيم.

وي افزود: قلعه‌نويي اعلام کرد که منافع باشگاه برايش در اولويت قرار دارد و از همين رو از ما خواست تا مقدمات بازگشت فرهاد مجيدي به استقلال فراهم شود.

مدير عامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که مگر مجيدي چند ساعت فرصت دارد که به استقلال باز گردد گفت: تصور مي‌کنم مجيدي به عنوان بازيکن خارجي بتواند تا فردا هم با ما قرارداد امضا کند اما در فکر اين هستيم که هر چه سريعتر با اين بازيکن قرارداد نهايي را امضا کنيم.

 

[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 17:13 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 764
بازدید ماه : 1693
بازدید کل : 185954
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا