قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، به دليل تخلفات رخ داده در ديدار صباي قم و سايپاي البرز با تراکتورسازي تبريز در هفته هاي سي دوم و سي و سوم ليگ حرفه اي در تاريخ هاي 11و 25 ارديبهشت کميته انضباطي راي خود را به شرح زير صادر کرد.

تيم تراکتورسازي به دليل تخلف تماشاگرانش به برگزاري 3 ديدار خانگي بدون تماشاگر در فصل 91-90 محروم و به پرداخت 150 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

همچنين نادر باقري مربي تيم تراکتورسازي به دو جلسه محروميت و با احتساب دستور موقت، به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.
به دليل تخلفات جاسم کرار، وي به 6 جلسه محروميت از همراهي تيم مربوطه محروم شد و با احتساب محروميت ناشي از دستور موقت به پرداخت مبلغ 15 ميليون تومان جريمه نقدي محکوم شد. ... (به ادامه مطلب بروید)

 
 
 
 
 
ادامه مطلب

[ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:57 ] [ A--A ]

 

 

طی چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر پیوستن مهدی رحمتی به استقلال به گوش می‌رسد و اینکه پرویز مظلومی به وحید طالب‌لو احتیاجی ندارد.

به گزارش سایت گل، طالب‌لو که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، در مورد این شایعات می‌گوید: «قرارداد من با باشگاه استقلال فصل آینده به پایان خواهد رسید و من تا پایان قراردادم در این تیم خواهم ماند.»

از طالب‌لو در مورد اینکه با آمدن رحمتی به استقلال و تمدید قرارداد محمدی، تو به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل می‌شوی، سوال می‌کنیم که وی پاسخ می‌دهد: «من با کسی مشکلی ندارم و همانطور که گفتم من یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارم و در این تیم خواهم ماند و تمام تلاشم را برای پس گرفتن شماره یک استقلال خواهم کرد.»

[ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:56 ] [ A--A ]

 

 

مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران در دهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر گفت: قراردادم با اين باشگاه به پايان رسيده اما همچنان منتظر تماس آنها براي ادامه همكاري هستم.
سيدصالحي: منتظر تماس مسوولان باشگاه استقلال هستم
سيد مهدي سيد صالحي شامگاه يكشنبه ضمن بيان اين مطلب به ايرنا؛افزود: تازه ليگ به پايان رسيده و بازيكنان درتعطيلات بسر مي برند از طرفي مسوولان باشگاه درصد جذب بازيكنان جديد هستند و تا آنجا كه اطلاع دارم از سوي آنان با بازيكنان قديمي هنوز تماسي گرفته نشده است.
وي ادامه داد: با اين تفاسير هنوز زود است كه درباره آينده تصميم گيري كنم البته از چند باشگاه ليگ برتري براي بازي پيشنهادهايي دارم اما از آنجا كه ترجيح مي دهم در استقلال فوتبالم را ادامه دهم پاسخ قطعي به اين باشگاه ها نداده ام. ... (به ادامه مطلب بروید)

 
 
 
 
 
ادامه مطلب

[ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:56 ] [ A--A ]

 

به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، از ریخت و پاش خبری نیست. استقلال، برنامه‌اش در فصل نقل و انتقالات را تعقیب می‌کند. همه‌چیز بستگی دارد به نظر فنی و خواسته‌‌های دو برای کادرفنی و پرویز مظلومی. برخلاف بسیاری از خبرهای شایعه‌وار، حتی از بازیکنان مازاد، تا امروز خبری نیست. همه‌چیز گمانه‌زنی است. همه‌چیز حدس و تصور است. پرویز مظلومی، فردا بازیکنانی را که در فهرست جدید او جانی ندارند، به مدیریت باشگاه معرفی می‌کند. استقلال، سقف قرارداد را نمی‌پسندد و به سقف درآمدها باور دارد، اما با وجود این، برای امضای قراردادهای جدید، منتظر است که آخرین حرف‌ها، درباره حدود مالی و پول قراردادها، رسماً اعلام شود. روزهای گذشته، روزهای آرامی بود. در استقلال همه روزها با آرامش طی می‌شود. مذاکره باشگاه و بازیکنان ادامه دارد. توافق‌های خوبی به عمل آمده است. از دکتر فتح‌‌اله‌زاده، درباره روند گفت‌وگوها سؤال می‌کنیم، پاسخ این است: همه‌چیز برابر انتظارات و خوب پیش می‌رود.

[ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:45 ] [ A--A ]

   

 

 

محمد محمدي دروازه‌بان تيم استقلال با مسئولان اين تيم به مشكل برخورده است. خبر مذاكره اين دروازه‌بان با عابدين مديريت داماش گيلان باعث شد كه مسئولان وي را تنبيه كرده و از وي استفاده نكنند، اما در حال حاضر محمدي در انتظار مشخص شدن وضعيت مهدي رحمتي با استقلال است.
به نقل از يك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، محمدي كه قرار بود چند روز پيش به كشور آمريكا سفر كند اين سفر را به تعويق انداخت تا وضعيت خود را در تيم استقلال مورد بررسي قرار دهد و پس از آن به تعطيلات برود.
گفتني است رحمتي با مسئولان تيم استقلال مذاكراتي را انجام داده است اما هنوز توافقي صورت نپذيرفته است.
گفتني است محمدي منتظر است تا در صورتي كه رحمتي با استقلال قرارداد امضا كرد وي نيز قراردادش را با داماش گيلان امضا كند و با شرايط خوب مالي در اين تيم به فوتبال خود ادامه دهد

[ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:44 ] [ A--A ]

 

 

اميد رضا روانخواه در گفت‌وگویی، در خصوص آخرين وضعيت خود اظهار داشت: شرايط خوبي دارم و روز گذشته زير نظر دكتر نوروزي تست دادم و ايشان خيلي از وضعيت پايم راضي بود. براي فصل آينده مشكلي ندارم و مي توانم از ابتداي فصل بازي كنم.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا از باشگاه براي تمديد قرارداد با وي تماس گرفته شده يا خير عنوان كرد: از باشگاه كسي با من تماس نگرفته ولي به صورت شفاهي با من صحبت هايي انجام شده است.
روانخواه در پايان گفت: هنوز با فتح الله زاده صحبت نكردم ولي امروز به باشگاه مي روم تا وضعيتم مشخص شود.

[ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:40 ] [ A--A ]

 

 

بازيكن برزيلي تيم فوتبال استقلال براي گرفتن گذرنامه‌اش در اين باشگاه حاضر شد.
درحالي كه از ساعت 10 امروز جلسه بين كادرفني و مسئولان باشگاه استقلال براي مشخص شدن برنامه هاي فصل آينده اين تيم آغاز شده، آندره لوييز بازيكن برزيلي استقلال در محل باشگاه حاضر شد.

اين بازيكن كه در طول فصل به دليل شرايط نامناسب فني مي خواست قرارداد خود را با اين باشگاه فسخ كند براي گرفتن گذرنامه خود به باشگاه رجوع كرد.

اين بازيكن قصد دارد به كشور خودش بازگردد. مديربرنامه هاي لوييز عصر امروز(شنبه) با علي فتح الله زاده جلسه اي براي مشخص شدن وضعيت اين بازيكن در فصل آينده خواهد داشت

[ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:39 ] [ A--A ]
صفحه قبل 1 ... 48 49 50 51 52 ... 58 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 814
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 2232
بازدید کل : 188247
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا