قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





DSCN0489

تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۵ در زمین کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد.

*در این جلسه تمرینی اکثر بازیکنان اصلی که مقابل راه‌‌آهن روز گذشته بازی کردند در این تمرین نبودند. فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، هاشم بیک زاده، سیاوش اکبرپور، حنیف عمران زاده، میثم بائو، مهدی رحمتی بازیکنان غایب این تمرین بودند.

* بازیکنان اصلی که در تمرین حاضر بودند پس از ریکاوری به استخر رفتند. سایر بازیکنان در دو گروه به بازی دستگرمی پرداختند.

* آرش برهانی و جواد نکونام همراه سایر بازیکنان تمرین کردند.

* امیر قلعه نویی در تمرین امروز در رختکن حضور داشت و بازی پرسپولیس و نفت تهران را مشاهده کرد.

* یک هوادار نوجوان دختر به دلیل پیروزی روز گذشته استقلال مقابل راه‌آهن با جعبه شیرینی در تمرین حاضر شده بود.

* تمرین فردای استقلال تعطیل است. این تیم از روز دوشنبه تمرین خود را پیگیری می کند.

 

 

ساموئل

هافبک خارجی تیم استقلال با اشاره به پیروزی این تیم در دیدار مقابل راه آهن گفت: در یک بازی که بیشتر فیزیکی و درگیرانه بود و دو تیم فوتبال پابه پایی را ارائه کردند ما توانستیم با استفاده از اشتباه دروازه‌بان به سه امتیاز برسیم.

ساموئل بیان این مطلب افزود: ما پیش از شروع مسابقه با اطلاع از نتایج رقیبانمان هم قسم شده بودیم تا در این مسابقه پیروز شویم و خوشحالم بازیکنان با ارائه دستورات کادر فنی توانستند به این مهم دست یابند.

البته این پیروزی چیزی از شایستگی‌های حریف(راه آهن) کم نمی‌کند آنها هم آمده بودند تا در دیدار مقابل استقلال به پیروزی برسند اما اشتباه محمدی دروازه‌بان راه‌آهن کار دست این تیم داد.

شاید اگر این توپ گل نمی‌شد بازی مثل بیشتر دقایق نیمه اول در میانه میدان جریان داشت و شما شاهد بودید در نیمه نخست کمتر توپی روی دروازه حریف ارسال شد چراکه توپ و میدان بیشتر در میانه زمین جریان داشت.

ساموئل تاکید کرد: بیشتر جریان مسابقه در میانه زمین اتفاق می‌افتاد و بیشتر درگیری های تیم‌ها در این محوطه بود به نظرم این مسابقه نبرد هافبک ها محسوب می شد.

امیر قله‌نویی قبل از مسابقه با بازبینی مسابقات راه آهن به این موضوع تاکید داشت که ما باید در وحله نخست هافبک های تیم راه آهن را خنثی کنیم. خوشحالم که بعد از پایان مسابقه قلعه نویی از عملکردم راضی بود.

ساموئل با اشاره به تاکتیک های تیم استقلال در این فصل از مسابقات گفت: تاکتیک استقلال نسبت به سال گذشته که پرویز مظلومی بود تفاوت چندانی نکرده است وما تقریبا با همان سبک به میدان می رویم.

تا الان هم با همین تاکتیک توانسته ایم صدر جدول را به خود کنیم و در آینده نیز با پیروزی در مسابقات نیز قهرمانی لیگ را تصاحب خواهیم کرد. البته ما مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش رو داریم که باید در این رقابت ها به عنوان یک چهره مدعی ظاهر شویم.

وی در خصوص گل زنی فرهاد مجیدی در دیدار مقابل راه آهن گفت: من مجیدی را به عنوان یک همبازی و رفیق دوست دارم و او را انسانی شریف و خوب می دانم او در کنار اینکه یک انسان خوبی است یک فوتبالیست حرفه ای هم محسوب می شود که به عنوان یک مهاجم در امر گل زنی به خوبی به وظیفه اش عمل می کند. همواره از گل زنی مجیدی خوشحال می شوم.

عباس محمدرضایی abbas mohammad rezaei

هافبک تیم استقلال گفت: خوشحالم در کنار این همه بازیکن بزرگ یاد می گیرم و تجربه اندوزی می کنم.

عباس محمدرضایی درباره برتری تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که سربلند از زمین خارج شدیم. این برد باعث شد قبل از دیدار های لیگ قهرمانان آسیا روحیه مضاعفی بگیریم و با شرایط بهتری آماده این مسابقات شویم.

وی درباره حضور هواداران در ورزشگاه عنوان کرد: خوشحالم که هواداران به استادیوم آمدند چراکه حضورشان برای ما مهم بود. تشویق های آنها انگیزه مان را افزایش داد و توانستیم با انجام یک بازی خوب به خصوص از زمان حضور مجیدی ۳ امتیاز را بگیریم و موفق از زمین خارج شویم.

هافبک استقلال درباره گلزنی فرهاد مجیدی عنوان کرد: مجیدی یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران است. حضور او برای تمام بازیکنان دلگرمی است و خوشحالم که او به آمادگی کامل دست یافته و برای استقلال مثمرثمر است.

محمدرضایی در خاتمه افزود: من خوشحالم در کنار این همه بازیکن بزرگ یاد می گیرم و تجربه اندوزی می کنم. در استقلال همه چیز برای موفقیت فراهم است و انشاءالله موفق شویم بهترین نتایج را در هر سه جام بگیریم.

7
[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, ] [ 22:45 ] [ A--A ]

 

عادل فردوسی پور

در پایان دیدار استقلال و راه آهن جنگ عادل فردوسی پور و با استقلالی ها علنی شد و دوربین برنامه ۹۰ که در ورزشگاه آزادی حضور داشت، بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال را تحریم کرد و با هیچکدام از آنها مصاحبه نکرد.

روزنامه خبر ورزشی 21 بهمن 1391


روزنامه گل 21 بهمن 1391

روزنامه استقلال 21 بهمن 1391


هفته بيست و پنجم ليگ برتر فوتبال

استقلال با گل فرهاد به صدر بازگشت


تيم فوتبال استقلال با تک گل فرهاد مجيدي راه آهن را شکست داد و به صدر جدول بازگشت.


 در ادامه هفته بيست و پنجم ليگ برتر فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادي از ساعت 17 به مصاف تيم راه آهن رفت. بازي با نتيجه يک بر صفر به نفع استقلال به پايان رسيد.

فرهاد مجيدي در دقيقه 71 به ميدان آمد و 9 ثانيه پس از حضورش در ترکيب آبي‌پوشان گلزني کرد. با اين گل فرهاد مجيدي استقلال 49 امتيازي شد و به صدر جدول بازگشت. پيش از اين بازي تراکتورسازي با پيروزي برابر ملوان به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشين شده بود.

روي گل راه آهن محمد محمدي دروازه‌بان اين تيم مرتکب اشتباه مسلمي شد. محمدي توپي را که مهار کرده بود از دست داد تا توپ مقابل پاي فرهاد مجيدي قرار بگيرد و او با يک ضربه تک گل آبي‌پوشان را بزند.

راه آهن هم 33 امتيازي باقي‌ماند.

محسن ترکي داور مسابقه در دقيقه 90 به فرهاد مجيدي از استقلال و بهاد عبدي در دقيقه 90_4از راه آهن کارت زرد نشان داد.

همين مسئله و نشان ندادن کارت زرد به بازيکنان  باعث اعتراض علي دايي و دستيارانش در جريان بازي شد و در نهايت بهزاد غلامپور مربي دروازه‌باني راه آهن در دقيقه 87  از سوي ترکي اخراج شد.

علي دايي پيش از اين به قضاوت اين داور معترض بود و امروز در پايان مسابقه وي براي اعتراض به نحوه قضاوت ترکي وارد زمين شد و با وي جروبحث کرد.

دايي در جريان بازي بارها به تصمميم‌هاي داور معترض شد. بعد از گل مجيدي علي دايي از اشتباه محمدي هم بسيار ناراحت و عصباني شد و به گلي که از استقلال خورد معترض شد.

فردا( شنبه) در روز پاياني هفته بيست و پنجم ليگ برتر 4 ديدار برگزار مي‌شود که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها پرسپوليس به مصاف نفت تهران مي‌رود.

امروز نيز 3 ديدار ديگر از ساعت 15:30 آغاز شد که نتايج آن به شرح زير است؛

*تراکتورسازي تبريز يک - ملوان صفر

گل: جواد کاظميان 76

*سپاهان 3 - نفت آبادان صفر

گل‌ها: امين جهان عاليان 21، محرم نويد کيا 42 و 53

*فولاد خوزستان 2 - ذوب آهن يک

گل‌ها: دکو اسماعيل فوفانا 9 براي ذوب‌آهن، مهدي نوري 55 و لوسيانو پريرا 90+2 براي فولاد

اخراج: فوفانو 75

اولين ديدار اين هفته نيز بين صباي قم و گهر با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

*ترکيب استقلال:

سيد‌مهدي رحمتي، علي حمودي، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، هاشم بيک‌زاده، جي‌لويد ساموئل، وينسته آرزه( از دقيقه 46 مجتبي جباري)، عباس محمدرضايي، فرزاد حاتمي، سيد ايمان موسوي( از دقيقه 46 خسرو حيدري)، سياوش اکبرپور( از دقيقه 70 فرهاد مجيدي)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب راه آهن:

محمد محمدي، بهادر عبدي، ابراهيم‌ کريمي، پيروز قرباني، عليرضا عباسفرد( از دقيقه 80 جهانگير عسگري)، سيد علي حسيني، غلام عباس آشوبي( از دقيقه 84 بهشاد ياورزاده)، سامان آقازماني، اميد عاليشاه( از دقيقه 61 محمد رجب‌زاده)، مهدي زارعي و مهرداد کفشگري

سرمربي: علي دايي
[ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:45 ] [ A--A ]
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 58 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 729
بازدید هفته : 761
بازدید ماه : 1690
بازدید کل : 185951
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا